onsdag 11. november 2015

BayMax


BayMax, selfiestang, nye trenings-øreklokker og en smashing bluetooth høyttaler.. Er gaver som passer perfekt til en mamma. Det er jo bare 22 år siden jeg ble 22 år i dag. Jeg føler meg ung og lykkelig takket være dere❤️ flotteste familien min❤️

Takk også til Google, mine flotte kollegaer, alle klemmer og hilsner. Nærmer meg 200 fb gratulasjoner også, og jeg har fått mange, personlige meldinger. Jeg er rørt! 
I kveld blir det middag ute og et glass vin med mamma og pappa også. 

BayMax og jeg skal bare chille og høre noen hits først. 

Vet du ikke hvem BayMax er? Da kan du møte han her:
http://youtu.be/NOHqxUpXxDQ

BayMax diagnose: Nivå 1, feber og halsvondt. Men likefullt verdens beste bursdag!

***
Bilde fra middagen:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar