fredag 12. oktober 2018

En martes..

Denne uka har vi forskuddsbetalt alarm og forsikring på huset for tre år.. Det var plutselig tvingende nødvendig før møte hos notarius. 3000€ flagret ut der..

Har vi nøkler nå? Nei.

En av de som skulle skrive under på salget møtte ikke opp. Han hadde ikke fått riktig tidspunkt. 

Nytt møte på tirsdag. 

I mellomtida prøver vi å forberede oss til alle oppgavene som følger med nøklene. Blant annet må huset males utvendig. I den forbindelse har jeg rotet det til litt på internett: jeg fant nemlig en side som jeg først trodde var et stort rehabiliteringsfirma, og beskrev oppdraget så godt jeg kunne, fylte inn kontaktinfo, og trykte send.. Nå hagler det inn tilbud fra alle som har malerkost.. på Mail, telefon og meldinger. Supersmart. Nå vet alle hvor de skal sende reklamen også. 

Takk for meg. Ny oppdatering kommer på tirsdag..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar