fredag 25. mai 2012

Residencia Estate - JOBB!

Hjemmejobbing. Kooooose seg!
Fru Simarud har fått jobb! 2 dager i uken på kontor i Elviria,  og  i tillegg så mye hjemmearbeid som ønskes og orkes. Residencia Estates i Elviria ønsker å henvende seg mer til det norske markedet. Jeg skal oversette websider og prospekt, og laste det opp mot finn.no. Hvor lang tid dette tar, og hvor lenge jeg har jobb, er det litt vanskelig å si. Men dette er jo helt konge. Tror det blir mye jobb i sommer i alle fall:) Oversettingen tar jeg hjemmefra. Betaling pr. ord oversatt. Opplasting og møter i kontortida. Så blir det litt konsulentarbeid mot norsk media?

Det er snakk om FAST JOBB -
sosiale rettigheter - kontormiljø
og koselige kollegaer fra Nederland,
Skottland og Spania, kontorfellesskap
også med noen magasin-produsenter
.
Dette kan jeg klare å kose meg med, kjenner jeg!

Så hvis du ønsker å kjøpe eiendom på Costa Del Sol: Jeg kan hjelpe deg å gjøre en trygg deal, om en av disse eiendommene faller i smak:
http://www.residenciaestates.com/
en side som jeg allerede har fornorsket:
http://www.elviriahills.com/nb/


Og JA - det er billigere gjennom en lokal megler i Spania, enn gjennom en fordyrende norsk kakse som skal gjøre profitt. (De er det mange av her nede.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar